Van 's-Gravenzande naar Egmond aan den Hoef - Reisverslag uit Egmond a/d Hoef, Nederland van Willy Bolwerk - WaarBenJij.nu Van 's-Gravenzande naar Egmond aan den Hoef - Reisverslag uit Egmond a/d Hoef, Nederland van Willy Bolwerk - WaarBenJij.nu

Van 's-Gravenzande naar Egmond aan den Hoef

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Willy

25 Mei 2022 | Nederland, Egmond a/d Hoef

Goede avond mensen, een nieuw verslagje vanuit Egmond aan den Hoef over de rit van vandaag. Die begon vanochtend tegen kwart ver acht vanuit 's-Gravenzande en leidde door het duingebied via de toeristische trekpleisters (Scheveningen, Katwijk, Noordwijk, enz.) naar de plek waar ik nu ben. Nou, degene die durft te beweren dat de kustroute gemakkelijk is, heeft 't goed mis. Ik weet niet hoeveel hoogtemeters ik gemaakt heb vandaag, maar het waren er veel. Het is een goede training voor de wielrijders onder ons. Af en toe ver boven de dertig, maar ook regelmatig rond de tien (km/uur, wel te zeggen). Gelukkig was de wind me wel goed gezind, want die had ik grotendeels mee.

Verder was het zaak om weer een bewijsje vast te leggen voor het ronde van nederland certificaat, de vuurtoren in Noordwijk. Helaas een ongelukje gehad in Scheveningen met de fotocamera, het statief waaide om met camera en al. Een ring stuk, maar het lijkt erop dat ie het nog doet.

Onderweg enkele fietsende passanten gesproken, die ook met hun eigen fietsroute bezig waren. En vlak bij Egmond werd ik nog gehinderd deer enkele vervaarlijke dieren, gelukkig niet met wat kwaad in de zin.

Beste mensen, ik laat het hier even bij, Voor de fans die Feyenoord vanavond bekijken, hoop ik op een goede uitslag. iedereen nog welterusten en morgenavond hoop ik een nieuw verhaaltje te schrijven vanuit de buurt van Den Oever.


  • 25 Mei 2022 - 20:35

    Cees Baarda:

    Leuk deze korte verhaaltjes. Je bent mooi op weg. Ik blijf je volgen.

  • 26 Mei 2022 - 15:59

    Koos Boer:

    Willy,
    Mocht je in het noorden langs mijn nieuwe woonplaats komen dan ben je welkom.

  • 26 Mei 2022 - 18:04

    Colette :

    Dat is pech, zeg, je fototoestel beschadigd. Gelukkig doet hij het nog en anders je telefoon??
    Je tochtje langs de kust is dus een goede conditietraining? Mooi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willy

Bestemming Santiago

Actief sinds 05 Sept. 2021
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 12056

Voorgaande reizen:

21 Mei 2022 - 06 Juni 2022

Rondje Nederland

05 September 2021 - 31 December 2021

Mijn eerste reis

25 Mei 2019 - 07 Juli 2019

Langs oude wegen

Landen bezocht: