Van Vlissingen naar Burgh-Haamstede - Reisverslag uit Burgh-Haamstede, Nederland van Willy Bolwerk - WaarBenJij.nu Van Vlissingen naar Burgh-Haamstede - Reisverslag uit Burgh-Haamstede, Nederland van Willy Bolwerk - WaarBenJij.nu

Van Vlissingen naar Burgh-Haamstede

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Willy

23 Mei 2022 | Nederland, Burgh-Haamstede

Vandaar een wat kortere trip, doordat er geen plaats was op het eiland verder. Vandaar Burgh-Haamstede!

De trip zelf ging voorspoedig, ook al was het weer kl.... . Voor Domburg begon het al te druppelen, maar in Vrouwenpolder werd het serieus. Maar goed, de afstand was niet zo ver, dus tijd genoeg voor een terrasje. Lekker koffie, zelfs met gebak.

Even na enen was ik bij de Ooster-Schelde kering, met vele windmolens die allemaal de verkeerde kant instonden (tenminste voor mij). In Westerschouwen, even bij een restaurantje gestopt om weer op temperatuur te komen en meteen maar een kleinigheidje gegeten. Daar voldoende tijd verspeeld om niet te vroeg in Burgh-Haamstede aan te komen, waar ik me om kwart over vijf heb gemeld bij het gast adres.

De mevrouw waar ik zit, krijgt morgen de stukadoor op bezoek, die al om 8 uur daar is. Een goede reden om dan ook te vertrekken.

Morgen gaat de reis verder, richting 's-Gravenzande, net voorbij Hoek van Holland. Ik hoop de boot van 16:00 op de Maasvlakte te halen, anders wordt dat zomaar twee uur later.

Nou, dat is het weer voor vandaag, morgen waarschijnlijk nog een regendag, maar hopelijk voorlopig weer de laatste.

Voor nu welterusten en weer tot morgen.


  • 23 Mei 2022 - 23:04

    Colette :

    Hoi,
    Ik hoop voor jou dat het bij druppelen is gebleven! Hier kwam er rond 7 uur 's avonds, toen was jij al layop je bestemming, met bakken naar beneden, een hoosbui, die overging in een forse hagelbui. Om de auto te redden maar vlug een wasstraat ingereden, dan blijft het dak heel. Thuis een verstopte dakgoot, dus een overstroming. Ik had die waterkering goed kunnen gebruiken!
    Wel gaaf, toch, om over de uitloper van de zee te fietsen? Water zover je kunt kijken!
    Nou, morgen op tijd op en dan goed doorfietsen, dan weet je waar je het voor doet. Ik vind het knap, wat je doet.

  • 24 Mei 2022 - 11:34

    Peter De Vor:

    Hoi Willy,
    Goed te lezen dat je weer op pad bent. Jammer dat de wind steeds de verkeerde kant opblaast.
    Ik kijk uit naar de volgende afleveringen. Succes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willy

Bestemming Santiago

Actief sinds 05 Sept. 2021
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 12059

Voorgaande reizen:

21 Mei 2022 - 06 Juni 2022

Rondje Nederland

05 September 2021 - 31 December 2021

Mijn eerste reis

25 Mei 2019 - 07 Juli 2019

Langs oude wegen

Landen bezocht: