Van Best naar Woensdrecht - Reisverslag uit Woensdrecht, Nederland van Willy Bolwerk - WaarBenJij.nu Van Best naar Woensdrecht - Reisverslag uit Woensdrecht, Nederland van Willy Bolwerk - WaarBenJij.nu

Van Best naar Woensdrecht

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Willy

21 Mei 2022 | Nederland, Woensdrecht

Zo, de eerste etappe zit erop. Vanochtend toch niet helemaal (of eigenlijk helemaal niet) op tijd vertrokken. Eerst de vogeltjes nog wat voer en drinken gegeven, daarna zitten te klooien met het vast zetten van de voortassen, dus was het ergens tegen kwart voor tien toen ik vertrok.

Eerst naar Oirschot, via Diessen en Hilvarenbeek naar Alphen. Eigenlijk is de omgeving bij ons toch best mooi. Het ging best lekker, ondanks de westerwind. Vaak doorwat bossen (bv. Wouwse Plantage), dat zorgde voor wat luuwte. Uiteraard een foto op de fietsersbrug bij Ulvenhout, een van de zes bewijzen nodig voor de ronde van nederland oorkonde.

Zoals ik al aangaf, de reis ging redelijk voorspoedig, dus heb ik enkele keren wat kunnen rusten (en uiteraard wat gegeten) of een terrasje kunnen pikken. Rond kwart over zes kwam ik aan bij Woensdrecht en blijk ik toch 110km afgelegd te hebben vandaag.

Eerst ergens een broodje gegeten, toen m'n eerste Vrienden op de Fiets logeer adresje opgezocht, waar ik dit verhaaltje nu type.

Voor morgen heb ik al een nieuw adres kunnen reserveren in Vlissingen, dat zou 90km hier vandaag zijn. Dus vannacht hopelijk goed slapen, zodat het dan ook weer lekker gaat.

Voor nu, welterusten en wellicht tot morgen.


  • 22 Mei 2022 - 07:18

    Colette :

    Goed zo! Een goed begin is het halve werk! Geen spierpijn?

  • 22 Mei 2022 - 09:08

    Aad:

    een goed begin is 110 KM suc6
    Aad

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willy

Bestemming Santiago

Actief sinds 05 Sept. 2021
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 12065

Voorgaande reizen:

21 Mei 2022 - 06 Juni 2022

Rondje Nederland

05 September 2021 - 31 December 2021

Mijn eerste reis

25 Mei 2019 - 07 Juli 2019

Langs oude wegen

Landen bezocht: