Voorbereiding - Reisverslag uit Best, Nederland van Willy Bolwerk - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Best, Nederland van Willy Bolwerk - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Willy

19 Mei 2022 | Nederland, Best

Beste mensen,

Deze email ontvang je, omdat je de vorige keer op de verzendlijst stond, om mijn vorderingen naar Santiago (helaas niet gehaald) bij te kunnen houden. Wanneer je de mail niet wil ontvangen, stuur me dan een berichtje, zodat ik jouw email adres kan verwijderen.

Maar nu over mijn nieuwe reis, ik heb weliswaar een iets minder grote uitdaging, maar waarschijnlijk niet minder leuk. Vanaf komend weekend, is het mijn bedoeling om een rondje langs de grenzen van Nederland te fietsen. Via deze blog probeer ik jullie daarover op de hoogte te houden.

Morgen ga ik mijn fiets gereed maken, zodat ik zaterdag om 'n uur of negen vanuit Best kan vertrekken. Eerst richting Zeeland, dan langs de kust naar het noorden, via enkele eilanden naar Friesland en daarna langs de oostgrens naar Limburg. Uiteindelijk dan weer richting Best, hopelijk met Pinksteren weer thuis.


  • 19 Mei 2022 - 14:45

    Tibert:

    Erg leuk om jouw dagelijkse verslag van de fietsreis richting Santiago te lezen! Ik lees graag jouw nieuwe ervaringen! Zet hem op, je zult ook in eigen land ongetwijfeld geweldige dingen beleven en die op leuke wijze opschrijven! Goede reis!

  • 19 Mei 2022 - 18:36

    John Janssens:

    Succes Willy,
    Zorg dat je niet van je fiets waait

  • 19 Mei 2022 - 22:13

    C. Keuten:

    Veel succes! Ik vond het vorige keer leuk om te volgen.
    Kijk je morgen uit voor de tornado?

  • 20 Mei 2022 - 07:12

    Bianca :

    Hoi Willy,

    Ik wens je heel veel plezier met je fietstocht door Nederland. En geniet ervan, want Nederland heeft mooie plekken te bieden. Zal duimen dat je mooi weer hebt. En geen fietspech.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willy

Bestemming Santiago

Actief sinds 05 Sept. 2021
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 12068

Voorgaande reizen:

21 Mei 2022 - 06 Juni 2022

Rondje Nederland

05 September 2021 - 31 December 2021

Mijn eerste reis

25 Mei 2019 - 07 Juli 2019

Langs oude wegen

Landen bezocht: