Dag 2: Maastricht (net) voorbij - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Willy Bolwerk - WaarBenJij.nu Dag 2: Maastricht (net) voorbij - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Willy Bolwerk - WaarBenJij.nu

Dag 2: Maastricht (net) voorbij

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Willy

26 Mei 2019 | Nederland, Maastricht

De tweede dag. Na uitgezwaaid te zijn door de ex-Camino gangers, vandaag maar een beetje rustig aan gedaan. De Garmin loodste mij helemaal via Valkenburg. Daar dus wel mijn eerste pittige klim gehad, waardoor ik rond twaalf uur bij het beginpunt gekomen ben, centraal station Maastricht.
Van daaruit gestart en na een omleiding i.v.m. een wielerronde, om half twee bij de camping aangekomen. Tentje opgezet en genoten van het mooie weer hier.

Morgen is het de bedoeling om te starten met de Ardennen richting Clermont. De eerste camping ligt op ongeveer 40 km, met nog enkele campings daarna binnen 15 km. Dus minimaal 40 km, maar hopelijk haal ik de 60 km morgen.

• 27 Mei 2019 - 03:33

Daan:

Goedemorgen Willy,

Succes vandaag in de ardennen!