Dag 1, richting Maastricht. - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Willy Bolwerk - WaarBenJij.nu Dag 1, richting Maastricht. - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Willy Bolwerk - WaarBenJij.nu

Dag 1, richting Maastricht.

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Willy

25 Mei 2019 | Nederland, Maastricht

Vandaag een kleine 120 km afgelegd, hopende in Maastricht aan te komen. Helaas is me dat net niet gelukt, omdat ik om 18:00 een mini camping net voor Maastricht vond. Helemaal op van die eerste dag, ben ik daar maar binnen gegaan.
Nog even gesproken met ex-Santiago gangers (en van een door hen aangeboden kop soep genoten).
Ben nu nog even bezig met het herschikken van de tassen, zodat ik morgen als ik de Ardennen in ga een betere verdeling heb. Ik zie wel een beetje op tegen die Ardennen, aangezien het aardig klimmen is de eerste dagen. Maar we zien wel hoe het gaat.
Morgen laat ik (bij leven en welzijn) weer iets van mij horen.

Willy.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willy

Bestemming Santiago

Actief sinds 05 Sept. 2021
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 12009

Voorgaande reizen:

21 Mei 2022 - 06 Juni 2022

Rondje Nederland

05 September 2021 - 31 December 2021

Mijn eerste reis

25 Mei 2019 - 07 Juli 2019

Langs oude wegen

Landen bezocht: