Dag 12: Ervy-le-Chatel - Reisverslag uit Ervy-le-Châtel, Frankrijk van Willy Bolwerk - WaarBenJij.nu Dag 12: Ervy-le-Chatel - Reisverslag uit Ervy-le-Châtel, Frankrijk van Willy Bolwerk - WaarBenJij.nu

Dag 12: Ervy-le-Chatel

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Willy

05 Juni 2019 | Frankrijk, Ervy-le-Châtel

Gestopt na ongeveer 45 km in Ervy-le-Châtel.
Het gaat momenteel niet lekker, vooral heel last van mijn nek, waardoor de zithouding op de fiets niet fijn is. Daarnaast het probleem dat het mij niet lukt om te herstellen na een nacht rust. Ik was om ongeveer drie uur op de camping. Na de tent opgezet te hebben, heb ik 'n uurtje gedoezeld totdat de camping eigenaresse daar was. Daarna om zeven uur in bed gedoken en tot half acht geslapen vanochtend. Maar dat ik nu kan zeggen, lekker uitgerust...

Ben nu nog even een boterham aan het eten, daarna ga ik toch maar weer op pad om te zien hoever ik vandaag kom.

  • 06 Juni 2019 - 05:23

    Ad De Laat:

    Kom op Wlly, je kunt het! Nu even doorzetten, dan raak je dat uitgeputte gevoel kwijt.

  • 06 Juni 2019 - 05:20

    René:

    Kom op Willy! Je kunt het! Heel CEVA leeft met je mee! Jij bent het onderwerp van gesprek bij de koffie automaat! Zet hem op! We steunen je!

  • 06 Juni 2019 - 05:28

    Ingrid:

    De pijn zal wel door je vallen zijn gekomen.
    Vervelend dat je niet voldoende uitgerust van start kan gaan.
    Zet hem op Wil, het gaat je lukken!!

  • 06 Juni 2019 - 05:39

    Maikel:

    Vervelend dat herstellen wat meer tijd vraagt. Wellicht even een leuke plek op zoeken en dan even een hele rustdag. We willen graag nog langer jouw dagelijkse updates van deze reis ontvangen. Zet 'm op Willy!

  • 06 Juni 2019 - 05:39

    Aad V Roosmalen:

    Willy,

    VOLHOUDEN je kunt het echt.

    kuyb Aad

  • 06 Juni 2019 - 10:22

    Opa:

    hoi Wil
    je mag de tocht afmaken maar niks moet
    zet hem op en tot morgen
    wij kijken er elke dag naar uit
    van morgen gelezen en nu nm weer
    opa

  • 06 Juni 2019 - 15:29

    John Janssens:

    Willy,
    12 dagen fietsen inclusief val is al een hele prestatie, petje af.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willy

Bestemming Santiago

Actief sinds 05 Sept. 2021
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 12010

Voorgaande reizen:

21 Mei 2022 - 06 Juni 2022

Rondje Nederland

05 September 2021 - 31 December 2021

Mijn eerste reis

25 Mei 2019 - 07 Juli 2019

Langs oude wegen

Landen bezocht: