Dag 11: Troyes - Reisverslag uit Troyes, Frankrijk van Willy Bolwerk - WaarBenJij.nu Dag 11: Troyes - Reisverslag uit Troyes, Frankrijk van Willy Bolwerk - WaarBenJij.nu

Dag 11: Troyes

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Willy

04 Juni 2019 | Frankrijk, Troyes

Vandaag gereden van Arcis-sur-Aube naar Troyes. Een wat kortere rit van goed 35 km, om twee redenen. Ik wilde een soort van rustdag inplannen omdat ik eigenlijk elke dag moe naar bed ga en moe opsta. Daarnaast kreeg ik een mailtje van Jan-Pieter of ik uit wilde kijken naar een verloren batterij op de camping waar ik nu sta (Camping Municipal in Troyes). Zo gezegd, was ik rond half twee in Troyes op de camping, waar helaas de batterij niet meer terug gevonden is.
Al bij al schieten het aantal kilometers niet zo op als dat ik in eerste instantie dacht. Ben nu ongeveer anderhalve week onderweg en nog maar pas goed over een kwart van de afstand in Frankrijk. Wat betekent dat voor mij, opgeven? Nou ja,misschien wel de kans om Santiago te halen dit jaar, maar zeker niet het fietsen. De route is véél zwaarder dan ik had ingeschat, maar ik ga door tot dat het schip strand. Ik heb nu nog vier en 'n halve week, waarvan ik de laatste week in plan om thuis te komen! Bovendien heb ik een voucher van Soetens, die op vele plaatsen de spullen van gestrande fietsers op kunnen halen.
Maar terug naar vandaag. Omdat ik vroeg op de camping was, ben ik nog even Troyes ingegaan en heb onder andere de Kathedraal bekeken. Zoals wel vaker hier in Frankrijk, mooi van buiten en mooi van binnen. Terug op de camping nog even een prakkie gemaakt (een simpele maaltijd van de supermarkt). Nog een bakkie koffie na (pruttelpotje) en dan helaas nog afwassen. Op de camping ook nog even met andere mensen uit Nederland gebabbeld, met een bakkie Cappuccino (toch ook wel lekker).
Dit was in het kort deze (warme) dag. Morgen lijkt het hier ander weer te worden, dus straks nog maar even de regenspullen opzoeken.

  • 04 Juni 2019 - 16:44

    Rob:

    Dag Willy,
    Leuk hoor elke dag jou verslag maar je heb nog genoeg tijd om je doelstelling te halen.
    Dus zet 'm op !! :)
    Succes.

    groetjes Rob

  • 04 Juni 2019 - 18:20

    Colette:

    Hoi, een halve rustdag is ook nooit weg. Kom op!! Een nacht goed slapen, je krachten bij elkaar rapen en vooruit met de geit!! Denk positief! Deel de resterende kilometers opnieuw in, misschien tussendoor ook een echte hele rustdag plannen.... Is het dan haalbaar? Als je alleen maar uitgaat van de te krappe planning, loop je altijd tegen achterstand aan te hikken. Zet hem op!! We tellen op je!!!!


  • 05 Juni 2019 - 04:07

    Tibert:

    Goed bezig Willy! De weg is nog lang en hoewel de afgelegde afstand nu een beetje tegen lijkt te vallen, is er nog volop kans op meevallers, want er is nog veel tijd! Hoe dan ook beleef je unieke ervaringen tijdens deze geweldige fietstocht, waar deze ook mag eindigen.
    Ontzettend leuk om jouw dagelijkse verslag te volgen, en dat gaan ik en vele anderen zeker wel volhouden haha! Zet hem op, Willy!

  • 05 Juni 2019 - 07:32

    Aad V Roosmalen:

    doorgaan, doorgaan, je komt er niet opgeven daar krijg je spijt van.

    Aad

  • 05 Juni 2019 - 08:10

    Robin:

    Hi Willy,

    Leuk om dagelijks jouw verslag te lezen! Je hebt nog tijd genoeg om de finish te halen, dus even rustig aan doen en daarna weer lekker verder rijden!

    Veel plezier. Robin

Tags: Dag 11, Troyes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willy

Bestemming Santiago

Actief sinds 05 Sept. 2021
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 12051

Voorgaande reizen:

21 Mei 2022 - 06 Juni 2022

Rondje Nederland

05 September 2021 - 31 December 2021

Mijn eerste reis

25 Mei 2019 - 07 Juli 2019

Langs oude wegen

Landen bezocht: