Dag 9: Châlons-en-Champagne - Reisverslag uit Châlons-en-Champagne, Frankrijk van Willy Bolwerk - WaarBenJij.nu Dag 9: Châlons-en-Champagne - Reisverslag uit Châlons-en-Champagne, Frankrijk van Willy Bolwerk - WaarBenJij.nu

Dag 9: Châlons-en-Champagne

Door: Willy

Blijf op de hoogte en volg Willy

02 Juni 2019 | Frankrijk, Châlons-en-Champagne

Vandaag een kort verslagje, kan ik tenminste snel naar bed. Allereerst ‘n bedankje voor de vele berichtjes, die doen me goed.
Vanochtend afscheid genomen van m'n vrienden, hopende dat zij ook een goede reis mogen hebben. Na een kort bezoekje aan de bakker, op weg. Vandaag was het heet en voornamelijk viel op, het gemis van schaduw en een café’tje om koffie te pakken. Maar na 80 km (plus ‘n beetje) ploeteren, aangekomen in Shâlons. Een mooie stad, probeer morgen daar nog wat te zien.
Ik laat het even hierbij, voor nu welterusten.

  • 02 Juni 2019 - 18:54

    Colette:

    Hoi, het was vandaag ook bloedheet, logisch dat jij daar ook last van hebt. Het voordeel van gebrek aan cafeetjes is, dat je doorfietst! Vandaag je 80 km. gehaald, proficiat. Ik zal morgen de route eens opzoeken. Morgen is het beter fietswereld (althans hier). Succes en groetjes!

  • 03 Juni 2019 - 06:36

    Opa En Oma:

    hoop dat je beter geslapen hebt dan wij
    met 32 graden overdag is het de nacht ook warm
    en dan ook nog zonder koffie
    ik moet er niet aan denken
    weel succes de komende dag

    groetjes opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Willy

Bestemming Santiago

Actief sinds 05 Sept. 2021
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 12082

Voorgaande reizen:

21 Mei 2022 - 06 Juni 2022

Rondje Nederland

05 September 2021 - 31 December 2021

Mijn eerste reis

25 Mei 2019 - 07 Juli 2019

Langs oude wegen

Landen bezocht: